میکروبلاگ شاتوت عكس عاشقانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت14:20---25 آذر 1391
سلام مریم جان وبت فوق العاده بود من لینکت کردم خواستی به وب منم سر بزن منم مثل تو تنهام خیلی هم تنهام};-};-};-};-};-};-};-

sara
ساعت14:17---25 آذر 1391
سلام مریم جان وبت فوق العاده بود من لینکت کردم خواستی به وب منم سر بزن منم مثل تو تنهام خیلی هم تنهام};-};-};-};-};-};-};-

vorojac
ساعت18:21---6 مرداد 1391
سلام مریم جان
خیلی از وبت خوشم اومد
واسه تبادل لینک اگه پایه ای به من خبر بده خوشحا میشم!


saeed
ساعت20:03---21 اسفند 1390
با سلام به شما دوستـــــــــــــ عزیز
وبلاگـــــــــــ زیباییــــــــــــ
داریدـــــــــــــــــــــــ � �� �ـ
لطفــــــــــــــــــا
بـــــــــــــــــه
وبلاگـــــ
منــــ
سر بزنید
اگر با تبادل لینکـــــ
موافق هستید
بگین تا بـــآ
افتــــخار
لینکــ
شید.


پارسا
ساعت23:35---18 اسفند 1390
گویند آنان که آپ میککن و ادد لیست لینکشون رو با خبر نمیکنن از کافران هستن!!!!
پس دلت برای من بسوزه و کافر نشدم بیا که آپ کردم=D>
منتظر حظور گرمتم


مدیر - آیا میدانید؟؟؟-معما-لطیفه
ساعت9:14---17 اسفند 1390
سلام خسته نباشید ممنون که لینک کردید منم شما رو لینک کردم بازم سر بزنید

moslem
ساعت9:23---16 اسفند 1390
با من بگو تا کیستی؟مهری؟بگو ،ماهی؟بگو خوابی؟خیالی؟چیستی؟اشکی ؟بگو ،آهی؟

بگو

راندم چوازمهرت سخن،گفتی بسوز و دم مزن دیگربگو ازجان من،جانا چه میخواهی؟

بگو....

من عاشق تنهاییم،سرگشته ی شیدا ییم دیوانه ی رسوائیم،تو هرچه می خواهی بگو ممنون که به من سر زدید من شما رو لینک کردم بازم بهم سر بزنید


عاشق
ساعت7:39---16 اسفند 1390
سلام

وقی دلم خسته می‌شود،
می‌نشینم و برایش آرام نجوا می‌کنم
گرد و غبارش را با اشک می‌گیرم
و از شادی که در راه است، می‌گویم.
وقتی دلم خسته می‌شود،
دوست را صدا می‌زنم
و به خدایی که بزرگ است، می‌سپارم‌اش…


عاشق
ساعت21:51---15 اسفند 1390
سلام مریم خانوم شما لینک شدید

محمد
ساعت14:31---15 اسفند 1390
سلام مریم خانوم خوشحال شدم که اومدی تو وبم و منو لینک کردی وب خوشکلی داری ببخشید اگه ناراحت نشی خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم؟ شما چی؟

محمد
ساعت14:30---15 اسفند 1390
سلام مریم خانوم خوشحال شدم که اومدی تو وبم و منو لینک کردی وب خوشکلی داری

ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت11:42---15 اسفند 1390
سلام مريم جان
اميدوارم كه خوب باشي عزيزم
ممنونم از حضور و اظهار لطفت خانمي خوشحالم كردي
با افتخار وبلاگ زيبا و با سليقه ات رو لينك ميكنم و برات موفقيت روزافزون آرزو ميكنم گلم
راستي مريم جان توجه كردي تاريخ پست هات سال 1398 خورده ؟

موفق باشي مهربونم و روزت خوش


aboalfazl
ساعت13:56---14 اسفند 1390
ممنون که لینکم کردی منم لینکت کردم در ضمن خیلی شعرات قشنگ بود

محمد
ساعت12:51---14 اسفند 1390
ممنون که اومدی بهم سرزدی وب خوبی داری

علی
ساعت20:32---13 اسفند 1390
سلام،وبت واقعا عالی بود،مرسیییی،ازاین به بعد مدام سرمیزنم
فقط نت من از اول عیدراه میوفته
لذت بردم بابای.


Alireza
ساعت14:09---13 اسفند 1390
سلام
شما با افتخار لینک شدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 اسفند 1386برچسب:, | 11:36 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ